tisdag 1 juni 2010

Lucky me!


Jag har haft sådan tur vid båda mina mammaledigheter och har haft sällskap av fina vänner som blivit mammor samtidigt som jag. Med Elliot var Camilla och Esther våra trogna följeslagare och denna gången har jag Yohanna med Norah och Jessica med Siri(och snart även Kajsa med Vida) från IHMgänget, och så min fina barndomsvän Alexandra med sin lillprins Nils.

Igår begav jag och Ebba oss ut på en turné. Vi började med lunch hos Alexandra, mellanlandade på jobbet för uppvisning :), och avslutade med middag på Caleo med IHMtjejerna. Och idag har vi lunchat med Yohanna, Nora, Jessica och Siri i Slottis.
Väl hemma kom mamma, pappa och Malin förbi på lite grill. Det var skönt att se mor och far igen, de har spenderat en vecka i värmen i Turkiet. Längtar också efter lite poolhäng!

Inga kommentarer: