torsdag 2 december 2010

2 dec - New York, New York!

Nu är dagen här som vi sett fram emot med skräckblandad förtjusning. Oj vad jobbigt det var att lämna barnen! Fast jag vet att de kommer ha det guld så känns det i hela kroppen att jag ska vara borta från dom längre än jag varit förr. Som jag älskar de små gullungarna!
Nu får vi se till att ha en kanonresa som gör det värt alla tårarna, och komma hem som stärkta, energifylla föräldrar som är laddade till tusen för att krama och pussa på våra skatter igen. Men innan vi lyfter (sitter på planet nu, det är försenat 45 min pga snö i Bryssel, och vi är lite nervösa över att missa vårt connection flight) så vill jag bara få ner på pränt: Elliot - jag märker redan nu vilken underbar människa du är och utvecklas till. Du har ett så stort hjärta och jag har märkt hur stora känslosprön du har. Du har en enorm glimt i ögat och din fantasi och dina påhitt får mig att skratta varje dag! Dina pussar o kramar värmer alltid ända in i innersta själen. Jag älskar dig!
Ebba - min lilla sessa! Tänk vilken ilfart du kom till världen i, jag märker att det är lite av ett personlighetsdrag, du är en tjej som vet vad du vill och vad du vill ha. Och min önskan är att du behåller det draget, det är bra för en tjej att ha. Jag avgudar ditt skratt, och hur det lyser i dina ögon när du ler. Ofta skrattar du så att du kiknar, och det är ett till drag som jag önskar att du ska behålla. Du är oerhört pussgo och jag älskar när du vilar ditt huvud mot min axel. Jag älskar dig!

Inga kommentarer: