onsdag 31 december 2008

Bokslut 2008


Oj, när jag tänker tillbaka på året som gått så är det svårt att få sin amningsluddiga hjärna att förstå allt som hänt detta året. De två stora sakerna som står ut är varandras totala motsatser.

Det ena som hände var min absolut värsta mardröm, det jag alltid varit rädd för ska hända hände - någon i min familj fick cancer. Min älskade, smarta, kreativa, känsliga, underbara lillasyster har slagits och kämpat mot detta monster. Hon har har genomgått en stor operation, cellgifter och strålning. Hon är en hjälte!

Det andra som har hänt är ju självklart lilla E´s födelse. Hans tajming kunde inte varit bättre, han kom med kärlek, framtidsdrömmar och liv precis när hela familjen behövde det som mest.
Malin ("moma") är hans gudmor och hon var med på förlossningen, jag tror att de två alltid kommer att ha ett speciellt band till varandra.

Vad har 2009 att bjuda på? Massor av härligheter tror jag helt bestämt, och bjuds det inte på något så får man väl ta för sig istället. Skaffa dig en underbar dag och ett härligt gott nytt år!

Inga kommentarer: