lördag 10 april 2010

Mys!

Elliot blev hämtad av farmor och farfar imorse och ska sova över där inatt.
Han blev så glad när de kom och han förstod att han skulle få följa med dom hem och busa hela dagen. Som tur var fick jag iallafall en stor puss och en sådan där go kram som bara Elliot kan ge, och ett glatt "hej då" och vinkande. Det är så skönt att han är så trygg med sina mor- och farföräldrar.

Jag och Ebba spenderade dagen med att gå en sväng på sta´n och uppdatera hennes garderob, hon växer otroligt snabbt! Precis som sin bror ligger hon tre steg ovanför kurvan på längden och två snäpp på vikten.
Dagen har gått otroligt fort, men jag har försökt ta mig tiden att bara ha Ebba nära och prata med henne och beundra hennes söta leende.

Hur hade jag sådan tur i livet?

Inga kommentarer: