måndag 17 januari 2011

17 jan - Beautiful monday!

Är det inte konstigt att bara för att man helt plötsligt inte får någonting så är det precis det man vill ha? Som jag ju skrivit innan så är Elliot jordnötsallergiker och vårt hem är ju självklart jordnötsfritt av den anledningen. Och vips så är jag sugen på jordnötsringar, jordnötssmör, thaimat, snickers - you name it! Idag har jag fått frossa lite i jordnötter igen (Satay hos Alexandra) så nu har är det behovet fyllt för ett tag framöver. Nils & Ebba har börjat få behållning av att träffas nu (förr var det nog mestadels mammorna som fattade grejen) och skiner upp när de får syn på varandra. Ska bli kul att följa dom och deras vänskap.

Efter lunchen hos Alex så tog jag och Ebba en tur till Ikea för att inhandla lite grönt till hemmet. Jag är mycket nöjd med att min Toyota rymde två stora växter med krukor, taklampa, vagn, och de obligatoriska värmeljusen. My Toyota is fantastic ;-)

Inga kommentarer: