fredag 25 februari 2011

25 feb - Självömkan


Jag hade en boxningsmatch med Tyson i natt, jag fick en rak höger mitt på ögat. Det måste varit så. Det känns så. Men okej det kanske inte riktigt var så dramatiskt. Det kanske är en helt vanlig ögoninflammation...
När jag tittade mig i spegeln i morse så möts jag av ett och ett halv öga. Det vänstra försöker plira sig igenom ett rött och igensvullet ögonlock. Läckert.

Det här trodde jag inte igår när jag kände att det var på G. Jag trodde bara det skulle bli lite rött och irriterat. Men så här kan man inte gå ut. En konstig huvudvärk på det konstaterade faktum: ingen tjejmiddag för mig idag.

Jag tycker riktigt synd om mig själv. Men mina tjejer har lovat mig en ny träff snart, snart.
Men i kväll blir jag hemma och käkar thai framför På Spåret. Glammigt värre.

Inga kommentarer: