måndag 28 februari 2011

28 feb - Björntjänst



























Det känns som att  vi kanske, kanske är på väg ur den här sjukdomsperioden. Ebba och jag har fortfarande röda ögon men är helt klart på bättringavägen och Elliots näsa har jag inte torkat på nästan en vecka. Känns nästan lite tomt, det har blivit en vana att alltid gå omkring med papper i fickan :-)

Vi hade en lugn dag idag jag och Ebba, jag passade på att fixa lite i garderoben och hon passade på att gnaga på diverse klädesplagg hon kunde komma över medan jag organiserade hyllorna. Hon var mycket hjälpsam.

På tal om hjälpsam så brukar Elliot gilla att hjälpa mig plocka ur diskmaskinen. Senast tyckte jag att det var lite tomt i besticklådan. Inte så konstigt. Besticken har vi hittat lite här och där sedan dess. I hans skor till exempel. Och Fredrik hade en tesked i sin sko också. Tvättmaskinen fick några gafflar. Riktigt spännande här hemma, man vet aldrig vad som ska dyka upp vart längre.

Inga kommentarer: