tisdag 8 februari 2011

8 feb - Dille på cupcakes


Jag har drabbats av cupcakesjukan, i vilken form jag än finner dessa små fluffiga, färgglada, söta små muffinsar så vill jag ha det! De senaste nyförvärven är ett par söta lådor som funkar perfa som presentask (Åsa du känner igen den ;-)), eller som söt inredningsdetalj i flickrummet. Jag plockade även upp ett block på Ica Maxi med samma tema, och ambitionen är att skriva veckans meny i det blocket. Ambitiöst så det förslår!

Om jag ska komma ur min cupcakes dimma för ett litet slag så kan jag även berätta att jag var inne en sväng på jobbet i förmiddags. Det var dags att träffa vår nya Marknadschef. Vad skoj det är att få kliva in i vuxenvärlden och få sitta på möte och vara viktigpetter, dra handen lite längtande över sin kontorsstol, dröja sig kvar lite vid kollegans "Att Göra Lista" och tänka att snart, snart har jag min egen lista.

Känner mig sååå redo att börja jobba! Men när dagen väl kommer (april) så kommer det väl vara jag som med skvalpande ögon sätter mig i bilen till Den Stora Staden och kanske någonstans ändå önskar att mammaledighetstiden inte gått så fort. Men frågar du nu så säger jag ge hit ett headset, en dator, ett kontor och ett kladdfritt golv A.S.A.P!

Inga kommentarer: