fredag 15 april 2011

15 april - Helg på riktigt


Nu när jag har en arbetsvecka igen, så känns det som att jag även har helg "på riktigt" igen. Nu blir det lite skillnad på vardag och helg, och det gör gott.

En vecka in i jobbet så känner jag verkligen att det är roligt att vara tillbaka, och det är mysigt att komma hem till två barn som faktiskt välkomnar med stora famnen.

Idag var vi och fotade barnen (tack IHM-gänget som gav mig fotosessionen för sisådär en tre år sedan) Jisses, jag kan säga att jag, Fredrik, och fotografen jobbade hårt för att få barnen att fastna på bild samtidigt. Men jag tror att reslutatet blev fint iallafall.

När vi kommit hem så gick vi till lekplatsen en sväng och där var, till Elliots glädje, även Amilia!

Väl hemma igen så kom mamma och pappa förbi med smarriga donuts. Lite thai på det och saken är biff :-)

Inga kommentarer: