söndag 3 april 2011

3 april - Sammanställning

Och har jag varit? Tog en liten bloggpaus serrö. Har mått lite knepigt de senaste 3-4 dagarna, så jag har haft tidiga kvällar (det är oftast på kvällen jag får tid att blogga), men nu är jag tillbaka igen.
Så det får blir en liten sammanställning:
Fredag - Förmiddagen spenderade vi på Öppna Förskolan. Fredrik hade sin sista dag på jobbet inför NY resan som sedan efterföljs av ett halvårs pappaledighet, så han kom hem lite tidigare än vanligt och vi hann hänga lite på gården innan det var dags för fredagsmys.
Lördag - Hoppis & Skuttis, lekplatsen, kvällsbad, allmän resefeber för Fredrik vilket inte underlättades av min dagen till ära - gråtmildhet. Usch, en vecka är lång tid.
Söndag - Första dagen som gräsänkling. Ösregn ute, kojbygge inne, lunchlur, middag hos bästa svärföräldrarna.

Här kommer en liten film från förmiddagen:

Inga kommentarer: